Stránky so spätnou väzbou
Stránka so spätnou väzbou sa musí zobraziť používateľovi vždy po použití služby. Slúži na to, aby ste získali jednoduchú a rýchlu spätnú väzbu od používateľov vašej služby a zároveň, aby ste mohli vyhodnocovať spokojnosť používateľov s vašou službou.
Obsah:
- Ako vyhodnocovať spätnú väzbu
- Z čoho sa skladá stránka so spätnou väzbou?
- Vzor stránky so spätnou väzbou
Ako vyhodnocovať spätnú väzbu
Na kvantitatívne vyhodnocovanie využívajte metodiku miery spokojnosti zákazníkov (Customer Satisfaction Score, CSAT).
Na kvalitatívne vyhodnocovanie využívajte otvorenú otázku, kde bude mať používateľ možnosť doplniť svoj názor. Táto otázka bude dostupná iba pre negatívne odpovede a neutrálnu odpoveď.
Z čoho sa skladá stránka so spätnou väzbou?
Skladá sa z:
- názvu použitej služby (aby používateľ vedel, ku ktorej službe zasiela spätnú väzbu),
- otázky: “Ako ste spokojný/á so službou, ktorú ste práve využili?”,
- prepínačov s možnosťami: Veľmi spokojný/á, Nespokojný/á, Ani spokojný/á ani nespokojný/á, Spokojný/á a Veľmi spokojný/á,
- textového poľa s otázkou “Ako by sme mohli túto službu zlepšiť?”, ktoré sa zobrazí pri výbere jednej z nasledujúcich možností: Veľmi nespokojný/á, Nespokojný/á a Ani spokojný/á ani nespokojný/á.